untzzzzzzz

Nå har jeg jobbet jobben. Masse. Jeg er kjempesliten men er ganske ajour etter en langsom start der alle pinner måtte fotograferes og registreres. Det tok jo ca femhundre år. Jeg er også kjempesliten fordi leiligheten jeg bor i ligger oppå et utested og hele natten sier det dunke dunka untz untz i hodeputa mi. Det vil si jeg bor jo i fjerde etasje. Og utestedet er i første. Så ikke rett oppå. Men det trenger igjennom. 
Museet vil flytte meg til et hotell, men det er jo deilig med kjøleskap og vaskemaskin og litt plass. 
Sove eller ta seg ei brødskiv når man vil, i rene klær? Det er spørsmålet. 
 
 

Ingen kommentarer:

Jeg tror at dette har blitt bedre. Det er andre tider nå.

Jeg var på foreldremøte her om dagen. Det er en affære som alltid fører til en del debriefing på verandaen etterpå blant de naboer som har b...