økseskaft god morgen bloggen

223759 mennesker har gitt dette innlegget +1, står det. Innlegget som vekker sånn applaus handler i og for seg om en oppklaring angjeldende eiendomsskatt på hytter og kan jo på så vis være mer interessant enn for eksempel innlegget om en avlyst hyttetur.
Likevel skurrer det litt. At over tohundretusen mennesker har vært over seg av begeistring over et innlegg jeg skrev for et par uker siden. Når antallet begeistrede er fler enn antallet som har besøkt bloggen min, noensinne. Ja, og i tillegg har bloggen vært stengt for både gudhvermannsen og hans økseskaft omtrent siden jeg skrev det innlegget. Så enplussingen har vel skjedd i løpet av et døgn eller så.
Jeg tror ikke engang det finnes så mange norsktalende pr døgn i verden.

Her har vi noen muffins, sier nå jeg.


Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...