sånn til opplysning.

jeg vil bare gjøre oppmerksom på at jeg ikke er sponset av noen.
så når jeg skriver irritert om om posten, nav, apple, yosemite, finnmarken, aho, youghurt og rallycross, så får jeg ikke betalt for det altså.
om for eksempel skatteetaten lurte.


(men om samsung har lyst å gi meg noen greier for at jeg skal skrive irriterte saker om dem er det helt greit, for nå har jeg ikke en telefon i hus som fungerer som den skal.
svenskofonen nekter å gå på wifi og det er for dyrt og gå på nett over norgesnettet, ikke vil den lade med mindre den får ligge i vinkel og ikke vil den fortelle meg om noen har semset, norskofonen er grei nok men den vil bare lade om du sitter og holder på den samtidig, som jo er sære saker og den er for gammel til å helt være effektiv på nett og den skrur seg av når den blir lei.)
(ja, samsung, hvorfor ikke, jeg synes det er alt for mye å bruke 7000 kroner på ny telefon som sikkert bare varer i et par år men jeg vil gjerne ha enn sånn der edge likevel. kunstnere kan ikke prioritere sånn elektrodesignluksus. kan dere ikke bare sende meg en i posten? sleng på et sånt nettbrett mens dere er i farta, dere har sikkert flere tusen liggende. jeg lover å ha like dårlig elektrokarma som alltid.)
(og hvis apple fikk lyst å sende meg en iphone nå så sier jeg nei takk, jeg ORKER ikke mer mactrøbbel. samsung er sikkert ikke noe bedre men yosemite har suget all livsglede utav meg og får meg til å blø neseblod om noen bare så mye som sier apple)
(og om et stort reiseselskap leser dette ønsker jeg meg også en ferie til en eksotisk plass, med hotellfrokost inkludert)
(men dét var vel dét)
(forresten, og et hus i kirkenes)

Ingen kommentarer:

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...