Her

Bursdagsfestivalen er i gang. Vi har feiret både noenogførtiårsdag og toårsdag og syttiårsdag. Toåringen er fortsatt "ett år!" og syttiåringen prøver seg på reduksjoner han også.

Vi feira syttiårsdagen på snøhotellet. Der har jeg aldri vært og det er litt artig å dra en plass man aldri har vært før på et så lite sted som Kirkenes. Det er som å dra til Finland!
Men det var rart også. Det ligger rett ved kirkegården som er et stykke utfor byen. Der ligger pappa. Som vi såvidt var begynt å tenke på syttiårsdagen til, men som bare ble 69. Vi funderte på å dra til Svalbard der han han var oppkalt etter er begravet.
Men nå blir det ikke noe mer med det.

Koftesyersken og Tanakofta feirer kautopåske. Det skulle egentlig jeg også men jeg kjente at nei, det ble for mye. Nå familiepåsker jeg på verandaen istedet, mellom snøbygene.
Livet er en slags normalt igjen. Men det er en som mangler, det er det.

Ingen kommentarer:

Avlistet

Jeg sitter og venter på et teams-møte. Som betyr at jeg har gått tidlig hjem fra ateliéret. Og det betyr at når jeg er ferdig på jobb er jeg...