Hurra

Jeg har tatt en pille jeg ikke helt vet hva er.
Haha.
Jeg tror det var en hodepinetablett, eller, det var det, for hvorfor skulle den ellers ligge i min sekk, men hvilken type og styrke? Gådd nåvs.
Jeg har vondt i hodet.
Dagen starta med at vi ikke fikk start på bilen og akkurat i dag var det litt dumt ettersom jeg skulle med flyet og måtte ned på jobb og hente noe som skulle være med, men så fikk vi start og flyet var forsinket og jeg er nå i Trondhjem.
På samme hotell som pappas kolleger og tidligere elever.
Og jeg var VELDIG flink på flere tidspunkt, da jeg oppdaget dem på gaten, da vi småpratet ved bagasjebåndet, og da jeg oppdaget at vi skulle stå i samme innsjekkingskø på hotellet OG telefonen ringte fra Ukjent Nummer som alltid er pappa og dette er første bursdagen min da han ikke kommer til å ringe.
Jeg blir 39.
Alle de gangene jeg lista opp der gråt jeg ikke. Nesten ikke.

I morgen skal jeg spise eviglang hotellfrokost, så skal jeg gå til rammemakeren med noen tegninger. Derefter skal jeg sose i byen og så skal jeg ta flyet hjem.
Nå skal jeg gå og spise middag med kunsthallssjefen.

Ingen kommentarer:

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...