Vesse tambur.

Jeg synger tre små tamburer til Jendor som skal sove.
"skjønne prinsesse, da må jeg få ditt hjerte, skjønne prinsesse-"
-Han skal fise det! (må alltid humre litt av at han sier å fise når han mener å spise)
-Spise hjertet? Nei, det e ikke et reinhjerte.
-Han skal fise jætte!
-Nei, det e prinsessa sitt hjerte, det betyr at han e forelska.
-Fise det.

Mer logisk det egentlig. Om man nå skal ha noen sitt hjerte, mener jeg.

"Vesle tambur, da kan du få min datter, "
-Vesse tambur, da kan du få min datamasin.
-Nei, datter.
-Han kan få datamasin.
-Datter e når nån e ongen til nån, og jente.

Også her holder jeg vel i grunnen med Jendor. Datamaskiner kan man gi bort, litt verre med folk.
Men man må holde seg til sangteksten. Om man skal klare å holde seg.

Ingen kommentarer:

Avlistet

Jeg sitter og venter på et teams-møte. Som betyr at jeg har gått tidlig hjem fra ateliéret. Og det betyr at når jeg er ferdig på jobb er jeg...