Alle synes ikke det samme

I dag har Jendor hatt den beste dagen i livet sitt hittils. Han har fått se på datamaskinen (vi har ikke ipad) HELE dagen. Han synes det er supert å være syk. Han er på dag to, foreldrepersonligheten er på dag 15. (Men jeg har ringt legekontoret, de sa at det er "kjempevanlig" ved forkjølelser.)
Jeg vil være frisk. Jeg vil stå mer enn ligge i løpet av en dag. Jeg vil på jobb. (JA, nå begynner jeg å synes synd i meg selv)
Men Jendor synes det er topp å være syk. Beste i verden, tror jeg.



2 kommentarer:

Åshild sa...

Ikke noen trøst, men jeg har vært syk siden 8.november. Jeg er veldig glad for at jeg ikke er småbarnsmor (det har vært tøft nok de dagene vi hadde besøk av barnebarn i jula). Poenget var at nesten verre enn å være syk, er å få beskjed om at det ikke finnes medisin/mirakelkur. Jeg ville bare bli frisk.

Nå ser det endelig ut til å gå i riktig retning, og jeg håper det samme for deg.

PS Tilogmed på legekontoret sa de at det var lov å synes synd på seg selv.
!

frk. Figenschou sa...

Men herrefred! 8 november! DA er det lov å synes synd i seg selv.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...