I 2018 har jeg blogget hver dag

og det er nok bare fordi det er så frustrerende å være syk og jeg må utøse det over eder.

Ringte legen, eller legesekretæren da for det er jo dem man snakker med, så fikk jeg Cosylan, men merker ikke så stor forskjell. Eller, joda. Men jeg må fortsatt sitte og sove for å ikke overmannes av hosting. Men da får jeg også sove litt innimellom.
Men nå har jeg vondt i ryggen for jeg sitter og sover.
Og så SAVNER jeg å sove med familien. Jendor har begynt å kalle meg for "eh pappa". 

På den lyse siden har vi hatt brannettersyn av ovner og piper. Etter at en kompis av oss hadde hatt det (uanmeldt?) og fortalte oss hva de hadde sagt, tenkte vi at hm, dette høres kjent ut, dette må da gjelde oss også...
Og så ringte vi brannvesenet og ba dem komme, og joda, her må både det ene og det andre ordnes og muligens rives og strie fjernes fra pipa (IKKE LOV) og så går vi mot brannsikkerhet. Dette er den lyse siden for jeg er for brannsikkerhet, og selv om et par vegger rundt pipa muligens må rives er det ikke uoverkommelig, og det beste er: dere vet hvor notorisk vanskelig det er å fjerne nittitalsstrie? Vel, den på pipa nede løsner om man bruker en smørkniv. Den på pipa oppe har vi ikke testet enda men den nede løsner med en smørkniv.
Det var en opptur.
Og vi har ikke fått fyringsforbud.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...