Også frisk

Det skal vel innrømmes at jeg ikke ha vært nede på jobben i dag heller. Jeg er jo frisk såklart, men jeg er bare så jævla sliten i kroppen. Jeg har jobbet litt hjemmefra da, med Rammekatastrofe 1, distrikt Trøndelag.
Og så gikk jeg en tur ut, for jeg har ikke vært utfor døra på fire uker, og sola har kommet tilbake, men den har ikke jeg sett.
Ikke i dag heller, men jeg så hvor den gjømte seg.
Jeg gikk nesten helt til hytta til jegerogfisk, og det må være...kanskje nesten 300 meter? Og så gikk jeg på butikken, for det var så sur sno.






I morgen, hvis jeg ikke starter dagen med å slåss med femten bilder som skal ned i en kasse designet for fjorten bilder, kommer jeg meg på jobb.

Ingen kommentarer:

Påsken kom, sannelig

Det er påske. Jeg vet at vi har påskepynt en plass, jeg tror også jeg vet hvor. Den har ikke kommet opp på grunn av vannkopper, ikke at det ...