Det må jo bety bedre

I dag har jeg vært utenfor huset. For første gang i år. Jeg gikk og hanldet, og jeg døde ikke.
Jeg ble litt sliten bare. Jeg traff to mennesker jeg kunne prate med, som jeg ikke også bor med.

Faktisk var jeg ute på formiddagen også. Med pysj under skibuksa. For det var så fint lys og jeg bare MÅTTE ut. Men det ble litt mye, det da. Jeg er verst tidlig på dagen og når jeg har spist.

Og så har jeg klippet barnets hår. Han sovnet nemlig i vogna på vei hjem fra farmor. Vi så vårt snitt.

Jeg har flyttet litt på litt rot, og sett litt på julegavene jeg fikk.

Resten av tiden har jeg forsåvidt ligget på sofaen under et teppe.

Litt friskere nå og så kommer det til å bli kuttet drastisk ned på datamaskinbruken for han lille nyklipte.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...