Nå krysser jeg fingre

Fortsatt syk, men jeg satser på at mandag, mandag, da starter 2018. Da er jeg frisk og på jobb og full av glede og pågangsmot.
(Er det noe jeg har lært meg så er det vel at livet alltids har noe i ermet (og det er BÆSJ) men det var i 2017, i 2018 kan jeg si sånne positive ting om frmtiden uten å frykte)
I dag har jeg vært syk i fire fulle arbeidsuker. Og så tok jeg jo tidlig juleferie for jeg var så jævla sliten så nå begynner det å bli en stund siden der har blitt gjort noe annet enn det som brenner.
Men sånn er livet. Jeg har jo ikke akkurat sittet hverken på en strand med paraplydrink eller på Narvesen og spilt bort barnetrygda på automatene der.




Ingen kommentarer:

wasserbecher vesikuppi cups of water

Jendor har fått vannkopper og det er selvsagt ikke særlig praktisk når man har mye å gjøre på jobb, og ikke kan gjøre det viktigste fra hjem...