Det går jo mye i det samme.

Denne bloggen var mer variert før. Da kunne på to påfølgende dager handle om to urelaterte temaer.
Men ikke nå mer. For i dag skriver jeg litt mer om at jeg er syk, tenkte jeg.

Nå er jeg ikke syk mer. Det er derimot helt åpenbart at det blir hjemmekontor og litt sofa. Jeg har sånne frostrier hele tiden. (Men ikke feber, for jeg er jo ikke syk.) (36,4, har målt, finner ikke bare på)
Men nå begynner jeg å bli litt lei. Litt sånn det er uuuuurettferdig-lei. Jeg hang opp julepynten, så var jeg syk, så tok jeg den ned. Fikk ikke med meg jula i det hele tatt.
Men altså, jeg er jo strengt tatt mye bedre, det er jo derfor jeg skriver frisk. Det er bare fortsatt ettellerannet.

Hjemmekontor, altså.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...