kremtkremtkremtkremtkrmtkremtkremtØHØHØHØHØ ØHØ

Himmel og hav som jeg hoster. Hele natten. Forsøker å sitte og sove, hjelper ikke. Jeg tror egentlig jeg er frisk fra hele forkjølelsen nå, men jeg kjenner meg syk fordi jeg er dautrøtt. Frisk minus det med hostingen da. Og potte tett.

Av alle overraskende ting fikk jeg svar fra rammeverkstedet i Trondhjem i dag. Litt forvirrende: de avviser kravet, men har samtidig sendt det over til forsikringsselskapet sitt og ber meg forholde meg til det fra nå av og nå vil vi ha pengene våre med en gang dette til deres orientering ellers inkasso. Jeg ringte forsikringsselskapet som ikke kunne si noe om hva som var meldt inn, før om tidligst to uker.
Så måtte jeg jo ringe advokaten osv, og satan så lei jeg begynner å bli.

Litt lei av syk, litt lei av håndtverkere uten yrkesstolthet, litt lei av å være lei av alt. 2018, jeg håper vi kommer bedre utav det med hverandre enn dette. (Altså, det regner jeg jo med, for, fjerde januar liksom. Huhei så mye bedre ting skal bli med tiden BANK I BORDET.)

Dere da, min tause skare? Noe dere gleder dere til i 2018?


2 kommentarer:

underveis sa...

Sjekke for kikhoste? Jeg er gledesdreper nå altså - men det høres ikke bra ut.
Bra ting i 2018: Det blir nok vår i år også. Unger. Demokrati. Life goes on.
Beste ønsker.

frk. Figenschou sa...

Kikhoste? Nå ble jeg plutselig med i Oliver Twist.
Ja. Vår, unger, det gleder jeg meg også til.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...