Halvseig

Det er barmarkssesong. Jeg prøver å unngå å bruke sommerlue og sommervotter for man må ta tilfellet i akt og gå luelaus.
Jeg fryser bare litt. Og har hette på jakka og kan dra fingrene opp i ermene. 

I går ble bygget der jeg har ateliér evakuert på grunn av røykutvikling, det kom røykdykkere og brannbiler og det som skal komme, det var noe med en ventilasjonsmotor, og nå har vi hatt to innbrudd, jeg vet ikke hvor mange lekkasjer bestående både av vanlig vann og tiss og bæsj, og røykutvikling som ikke ble en brann, og jah, det er litt i overkant. Jeg får jo heller ikke forsikret pinnene. Det føles ikke ovevettes trygt, er vel poenget. 

Og i natt kom Jendor inn til oss klokken ett, da hadde jeg enda ikke sovnet, men nå BLE jeg i sengen, for det er min seng, og jeg sov vel ikke godt akkurat og nå har jeg stått opp og skal avsegstyre enda en arbeidsdag. Jeg kanskje skal vurdere å få meg eget rom. 
Eget hus! Nei, jeg vil jo bo sammen med de mine. Jeg vil bare at de skal gjøre litt mindre utav seg på natten.

Ingen kommentarer:

Plan a)

Jeg innser at jeg er mye mye mye trøttere og slitnere enn jeg egentlig burde være. Først trodde jeg det bare var litt generell påfelgen ette...