Denne sommeren

The Stig og the Twig fyker rundt og pakker, jeg gjør ikke det, men jeg legger opp litt bukser her og der og syr en annen bukse om til shorts og passer på å lappe mine egne arbeidsbukser i samme slengen. 
Jeg prøver å ikke involvere meg for mye i pakkingen, for jeg har vært litt irritert over å ha blitt reiseleder for denne turen, inklusive å bestille, ombestille og endre billetter, med telefonkøer og det hele, når jeg ikke skal være med på turen engang. 
Og jeg er litt lei meg, men det er bra at de drar for hvis ikke hadde jeg hatt dårlig samvittighet hele sommeren for at jeg bare jobber.
Men neste sommer. Da vil jeg ha åtte uker ferie. Da vil jeg at alle skal ha åtte uker ferie. Sånn at man rekker å gjøre både litt ingenting og litt ting. 

Det er rart med det, i morgen begynner juli, og jeg sørger allerede litt over alt vi ikke rakk denne sommeren.

Ingen kommentarer:

Joda, det er jeg

I dag er det meldt masser av regn, det har ikke startet enda men jeg er klar, jeg har gått til jobb i fullt regnhyre, min fantastiske BRGN-k...