snart

Nå skal vi dra. Vi skal ikke gjøre noe annet i dag enn å dra. Det er bra. Vi kunne dratt på Nasjonalmuseet eller et annet stort bygg og tilbragt dagen der, men det plasker ned. Vi gidder ikke. Vi pakker og støvsuger, snart skal en av oss dra og kjøpe sushi og så drar vi vel ut til flyplassen på et tidspunkt. Der er søstra mi med to små barn og hun kan vel trenge alle de hender vi kan mønstre for hjemfarten.

Og jeg er stresset, for jeg ser at innboksen fylles opp og jeg vet jo at det ikke er sånn at jeg kommer hjem og kan ta fri noen dager, men inne i hodet mitt så var det litt sånn likevel, og nå er det hjem og lande løpende, og jeg hadde ikke så lyst til det. Men det blit fint å se Jendor igjen. 

Og så må jeg jobbe. 

Ingen kommentarer:

Jeg tror at dette har blitt bedre. Det er andre tider nå.

Jeg var på foreldremøte her om dagen. Det er en affære som alltid fører til en del debriefing på verandaen etterpå blant de naboer som har b...