Arbeidsprinsessekjolen, hvor er den?

Så langt har det ikke kommet noen frakt i dag heller. Man kan jo leve i håpet.

Jeg har fått puslet på plass noen bord langs en vegg. Jeg har litt mindre benkeplass, men alle bordene har samme høyde. Hvis jeg får tegne- og maletulltak igjen og trenger all benkeplassen pluss litt til, kan jeg sette opp noen lause benkeplater på bukk, for så viselig har jeg innrettet meg. 

Og så burde jeg sende noen mål til Nasjonalmuseet, men det driver jeg og utsetter. Det er liksom den ene tingen jeg må gjøre så det gjør jeg ikke. Unnskyldningen min er at jeg er litt for varm. Jeg var kald i morrest, orket ikke ta på meg arbeidsklær, hadde rett og slett enorm motvilje til å gå i arbeidsklær, jeg ville gå i vanlige menneskeklær, og nå er jeg skitten fordi jeg har ligget på gulvet og skrudd på bordbein, og for varm til å lete gjennom alle mengdene med pinner etter akkurat rett pinner. 

I morgen blir det vel arbeidsklær da. Kanskje hvis man hadde hatt fine arbeidsklær. 
Det har man ikke. 
 
 

Ingen kommentarer:

Men så

Men i går kom frakten. Jeg ringte etter den og så at nå vil jeg ha den, jeg er på jobb i ferien bare for å ta den imot, enten fredag, mandag...