Bivirkninger

Det som alltid skjer når jeg har vært syk en stund er at jeg får sån SYYYYYK kjøpspreng. Jeg vil bare handle på internett og klikke ting hjem. Men så er jeg jo syk da, så jeg orker jo heller ikke. Jeg kanskje går til nettbutikken og i høyden klikker jeg meg fram til DAME men så faller orken sammen.

Men nå kom jeg over ei Sør-Varangerkofte på facebook. Blå, fine farger, ikke egentlig den typen dekorasjon som jeg liker best, men den typen jeg liker er det bare jeg som syr, nåfortiden. Og nå gidder jeg ikke sy flere kofter, på en stund tror jeg. Men hva skal jeg med enda en? Og så bestemte jeg meg for at jeg somler sånn med å bestemme meg at den er solgt før jeg får sendt noen forespørsel. To sekunder etter å ha bestemt meg for det, sendte jeg en forespørsel. 
Nå må jeg ligge litt på sofaen.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...