Kjenner det i kroppen og hodet med

Vi maler og maler og maler og maler. Belønningen for å ha malt ferdig én utlagt ladning plank, er at jeg får gå inn og snyte meg. Det er viktig med belønninger. Jeg tenker bare på jobb og skal få jobbe i helgen, muligens også litt i morgen, sånn at jeg kan finne svarene på de mest høymælte mailene og maile dem til de mest stressa personene. Men nå har jeg tenkt så mye på jobben at det mest er bare å gå og gjøre det, det er ikke så mye jeg blir nødt til å klure ut når jeg først er der. Tror jeg. Det vil si jeg må finne ting som jeg ikke vet hvor er, det er jo alltid spennende på verkstedet mitt.

Og! Nå er det bare vindskiene igjen, to strøk, og husker jeg rett var det noe med at tanakofta skulle komme i morgen, det blir et velkomment avbrekk om enn jeg ikke helt vet når det skal bli tid til det. Men det blir det! Tid, velkomment og avbrekk!

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...