Kvart over middels lei belter men ferdig


Dette bildet fikk jeg lagt opp på facebook i dag og et til på instergram der jeg har på det nederste, og nå er jeg lei av både belter og av å skryte av meg selv. Veldig glad for å være ferdig, men med planer for hvordan jeg skal gjøre de to neste som allerede er i veven, litt annerledes.

Det øverste, i svart klede, monterte jeg ETTER at jeg hadde klippet, ja klippet, ikke skjært, i kidskinn. Altså: hvit pels. Det for eksempel er en av de tingene jeg skal gjøre litt annerledes neste gang, men foring og lukking er også under revurdering. Men det bli ikke i morgen. Jeg må jo veve ferdig først. Og det kan jo fort ta et år. Så jeg har god til til å slutte å være lei. Og da blir det artig!

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...