avbrutt forsøk på oppdatering

Jeg er så helt sinnsykt trøtt i dag. Jeg klarte å smelle hodet i baderomsdøra fordi jeg ikke hadde tilstrekkelige mengder finmotorikk til å få åpnet døra før jeg gikk inn på badet.
Produktiviteten er dermed ganske lav. Sånn ca rundt null. Under null. Jeg vet ikke helt hvorfor man plutselig skal gå hen å bli så dautrøtt. Men sånn er det.

Jeg var på Skansen i helga og hjalp Stoortålka å holde et kurs i båndveving på grindvev. Lettere på svensk det der, for da heter det jo bandvev. Altså en grindvev heter en bandvev. Men jeg har ikke hjulpet til å holde kurs i grindvev. For det er jo bånd som har vært vevd og ikke grinder som har blitt snekret.
---
Det er akkurat det jeg mener! Merker dere hvor trøtt jeg er? Det blir jo ikke mening i noe som helst!
Jeg gir opp. Ha en fin dag. Mer om kurs i morgen.

2 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Tror du forstyrra noe i hodet med det dunket....

Nick Muddyfoot sa...

Selv er jeg en racer med pølsevev, men får jeg kjøre kurs i husflidslagsregi av den grunn?

Blogger videre! Uten overskrift!

Om kvelden når jeg legger meg, begynner jeg å lage en liste over det jeg skal gjøre på jobb neste dag. Det høres kanskje lurt ut, men er str...