lysbytting

En annen ting når man flytter er alle spøkelseslysbryterne. Altså når du går inn i et rom og klasker til veggen, akkurat der det var en lysbryter en plass du bodde en gang.
Det tar nok litt tid å venne seg av med dem.

Veldig lang tid kanskje. Der vi bodde før på Sødermalm, Stokkeholmen by, Svedulla, dreiv jeg enda da vi flytta ut med famling på flatveggen, og skrudde av og på lysbrytere som ikke var koblet til noe lys og aldri hadde vært det så lenge vi hadde bodd der.
Man kan kanskje si at jeg ikke knyttet meg så veldig til den leiligheten.
Eller så kan man si at jeg ikke var så veldig lærenem.

Eller så kan man si at jeg hadde fått en overdose flytting og det var fullt. Hjernen ville ikke ta til seg flere midlertidige hjem og lysbrytere. Så nå blir det vel bra. Nå er det midlertidige minnet slettet og vi kan begynne på nytt.

Ingen kommentarer:

Blogger videre! Uten overskrift!

Om kvelden når jeg legger meg, begynner jeg å lage en liste over det jeg skal gjøre på jobb neste dag. Det høres kanskje lurt ut, men er str...