Det veves, igjen.


Jeg er på skallebandskjøret igjen. Neste blir belte. Har utsatt det litt for da må jeg virkelig være flink, tror jeg. Men nå er jeg flink nok.
Mønster fra.....Jakobsnes. Eller overalt. Ikke akkurat noe sjeldenhet dette mønsteret. Ikke grunnformen, iallefall.

Troooor kanskje jeg vil ha grønt i beltet istedetfor blått. Muligens.
Nå slo det meg plutselig at det kanskje ikke er noen samer som leser bloggen min. Og dere andre synes kanskje ikke dette er så interessant. Jaja. Dere tar jo det dere får. Jeg er jo en blogg, ikke et politisk parti, om dere skjønner.
Så joda. Grønt. Får kanskje ta den diskusjonen en annen plass.
Ha en fin uke, hvem dere nå enn er.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ikke same, men havnet i en stygg diskusjon med en frp'er natt til lørdag fordi finnmarksdelen (eller kanskje bare nenneskedelen) av meg ikke tåler den idiotiske sametrakaseringen. Grønt blir sikkert fint!
Snipis

Anonym sa...

Hvor mange kofter må du sy for å få svart belte i kofte? Du har jo straks grønt allerede. Det er jo i seg selv bra jobba!

frk. Figenschou sa...

jaha, jo, det er jo også en måte å se det på!

Anonym sa...

Er ikke mye til same, men går for blått. Slik det alltid har vært... Best sånn.
Har du forresten tenkt på at om du bare bytter ut d-en i banda dine med en k, får du skallebank?

fru Storlien sa...

Synes det er spennende jeg! Så skriv videre, om skallebånd og kofter og det andre! Og så lurte jeg på en greie. Jeg har glemt mine arme stakkars hjerter ute, i lekehuset, og nå bør jeg vel strengt tatt ta dem inn? men hva gjør jeg med de nå? Og hvordan skal de oppbevares? Og hvorfor går det ikke an å google dette?

frk. Figenschou sa...

arme stakkars hjerter? hva er de laget av?

frk. Figenschou sa...

jeg vålnet i natt og tenkte AAAH REINhjertene!!!
De kan fryses.
Om de er ferdige?

fru Storlien sa...

Sorry. I mitt egoistiske sinn er jo alle like glødende opptatt av reinshjertene mine som jeg ...Ehhh, bortsett fra at jeg glemte de da. De ble forresten helt spiselige - vi innviet dem i går siden det var alle hjerters dag.

Men forslaget om at vi skulle synge Piece of my heart gikk ikke gjennom sensuren.

Blogger videre! Uten overskrift!

Om kvelden når jeg legger meg, begynner jeg å lage en liste over det jeg skal gjøre på jobb neste dag. Det høres kanskje lurt ut, men er str...