hÅh!!

og i dag har jeg ikke tid til å blogge for endelig har jeg et oppegående kontorverksted!

Vi fikk bord av pappa i innflytningsgave. Hittils har det gamle arbeidsbordet har stått på stua, som en slags spisestuekrok, og så har vi bare et bittelite bord på kjøkkenet. Vi trengte altså et nytt spise/arbeidsbord til stua sånn at arbeidsbordet kunne få komme inn på arbeidsrommet.
Et par dagers overvåkning av Blocket, og så var bordet, ja ikke i hus, men funnet. Og da de som solgte bordet hørte at vi hadde tenkt å slepe det hjem på kjerra vår, kjørte de de hjem for oss.
Det var vel snilt! Voi og voi, folk altså.

Og da det faktisk var i hus, innså vi at nei nå hadde vi vent oss til å ha det der forrige arbeidsbordet stående og lyse hvitt i stua. Vi er vanemennesker og var ikke helt klar for den forandringen. Så vi satte det nygamle hjemkjørte eikebordet inn på arbeidsrommet mitt. Så nå har jeg verdens største og solideste arbeidsbord! Hurra!
Og nå skal jeg gå og jobbe litt mer på det.

Hejdå!

Ingen kommentarer:

Blogger videre! Uten overskrift!

Om kvelden når jeg legger meg, begynner jeg å lage en liste over det jeg skal gjøre på jobb neste dag. Det høres kanskje lurt ut, men er str...