Seeee! Sååå! Fliiiink!

Denne har jeg sydd ferdig i går og knapt kunne jeg vente på dagslyset og en fotomulighet så jeg fikk lagt den ut på alle tilgjengelige kanaler i sosiale medier.

Det er litt sånn frihandsduodji der jeg har tenkt og fundert underveis i prosessen uten å planlegge noe særlig. Planen var egenlig å ha beltebiten til veskeåpning men så ble den til rem et stykke uti prosessen istedet. Formen følger av kidskinnet: jeg ville bruke mest mulig av det. Og så kan ikke maskinen sy sikksakk så det måtte ungås.
Symaskinen har fått kjørt seg litt for der er noen lag avstivet bomull, klede, liidni og beltevev. Og på det et skinn. Så nå er den litt sur men den var litt småsur før jeg tvang den gjennom dette også. Nå har jeg lyst å montere et kåpebelte men det er mulig det strander allerede på foringen. Om maskinen ikke vil sy mener jeg. 

Jeg synes den ble overmåte fin.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...