Hmmmm....

Jeg lurer på om dette kan være noe av grunnen til at det er så kaldt i huset.


 

Sånn er det på alle vinduer. Noen steder er det også glipe rundt rammen vinuet står i, ikke bare mellom vinduet og rammen. Vi hadde sikkert kommet langt med å bare åpne alle karmer og fuge i vei, men nå får vi trelagsvinduer og som finnmarkinger så tar vi jaggu meg og unner oss det.

Men akkurat nå er det skikkelig trekkfullt her fordi alle karmene som tross alt tok litt av for trekken er borte. Jeg gleder meg veldig til det blir nye vinduer. Jeg tror kanskje også at det kommer til å bli litt stillere her når de nye viduene er på plass og alt er fuget og lukket og stengt. Jeg hører tross alt hva folk som går forbi ute på gaten sier og det er ikke nødvendig, jeg kan ringe folk hvis jeg vil vite hva de mener om ting. 
Fremtiden. Jeg stiller min lit til den.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...