Åkei hade Kirkenes nu fær æ

Nå tar jeg ut ferien! Langhelg på Harefoss, jeg pakker

grovsalt, vann, brannslukningsapparat, lommelykt, solcellelamper, kaffe, batterier, powerbank, oppvaskkost, fjøl, makk, fiskestenger, sluker, flytewoblere, fluer, tørre klær, varme klær, brød, kjøleelementer, ullteppe, 

og mer, 

og har oppmøte på Holmfoss kl 18.00 sånn at skysskaren skal komme seg hjem igjen før mørket faller på. 
Om jeg er veldig modig ber jeg om å få kjøre båten sånn at jeg får øvd og vi blir uavhengig av skysskar en gang i fremtiden. Grenseelv, litt skummelt å manøvrere på. Jeg er ikke så redd for å havne i Russland, men jeg liker ikke å møte de svære rib-ene til militæret. Eller, jo, jeg synes det er skummelt å skulle havne i Russland også. Men sånn er det å ha hytte der elva er smalest. 
Det er ikke så langt til Russland.

Ingen kommentarer:

Siden sist (som er ca 16 timer siden)

Vi har fått ny kran på badet. Den forrige brakk for noen måneder siden, men det har vært mulig å bruke den ved hjelp av en vaskeklut. (Jeg o...