en slags målstrek (målstreken er for øyeblikket stengt, men jeg passerer når den åpner igjen)

Ja men dah! Da er jeg klar til å levere! Og da regner jeg med at alle skjønner at det er forslaget til utsmykning av nytt regjeringskvartal som jeg har brukt sommeren på, jeg snakker om. Jeg regner videre med alle sitter og klapper og heier i sine respektive hjem. 

Klar som i klar, men ikke som i utført. Jeg får nemlig ikke til å sende det, for i tillegg til obligatorisk materiale har jeg også to korte filmer og en GIF (="eventuelt relevant tilleggsmateriale") og det gjør forsendelsen for stor til å sende over mail. Så nå har jeg sendt en mail og spurt om hvordan den skal sendes. Og får jeg bare svar, så sender jeg. Jeg er ikke stresset altså, for jeg er to dager før fristen.

Når alt er sendt, er det bare å jogge videre, og sette i gang med å lage en presentasjon som skal legges fram for jury neste mandag, og så viselig er hjernen innrettet, at jeg kan jo ikke begynne på den før jeg faktisk har fått SENDT materialet som nå ligger i mappen x_klar_innsendelse_sft, det må jeg gjøre først, og så kan jeg jobbe videre. Så jeg håper jeg får svar snart, for det er bare å komme igang, tia og veien, vet dere.

2 kommentarer:

Uora sa...

Jeg klapper og heier!

frk. Figenschou sa...

Der var DU! Takk!

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...