ark kast kræsj

I dag har vi ryddet i Jendor sine saker i bokhylla. Det var blitt et sånt salig rot at tegneark og ferdigtegnede tegninger og bortgjemte fargeblyanter osv. Jeg så igjennom et par år med krot, finere krot, skyer med regn, lastebiler, kart, flyplassområder og hoteller.
Nå skal jeg finne en lur plass å legge alt dette.

Da pappa døde og vi ryddet huset fant jeg en pappeske på det gamle rommet mitt, merket SILJE med mammas skrift. Jeg åpnet lokket, fastslo at der lå alt jeg noengang hadde tegnet, og kastet eska. Jeg så ikke på ei eneste tegning. I ettertid har jeg spurt meg selv hva som foregikk der, men kastet ble de, etter null mikrosekunds betenkningstid.

Ingen kommentarer:

Avlistet

Jeg sitter og venter på et teams-møte. Som betyr at jeg har gått tidlig hjem fra ateliéret. Og det betyr at når jeg er ferdig på jobb er jeg...