Eeeeeeeh...så jeg gjorde om på bloggen da.

Og nå ser det ut som en blogg som handler om ei som tar bilde av dagens outfit. Og det er jo helt rett. Men det er jo helt feil! Og så blir jeg jo så grusom flau over det.

Så dette innlegget har jeg laget bare for å få opp et bilde på forsiden som ikke er meg som poserer i dagens outfit.


Fåsebilderknappen er forresten blitt borte, den er der i innstillingene, men ikke i virkeligheten. 
Og så er det mulig jeg pusser litt mer, jeg liker egentlig best at hele innlegget kommer opp på en gang, ikke at man må klikke seg inn på hvert enkelt, det er så tøvete, men det ser ikke ut til at dette temaet støtter det. Da.

Ok, her er bilde:

Har ingenting med saken å gjøre. Det er et slags tåkeleggingsbilde. Det er et juletre som dukket opp i en av kubbene til julelykten jeg og Jendor fryser hvert år. Vi fryser masse melkekartonger med konditorfarge i og på julaften stabler vi sammen en lykt. Vi har ikke begynt i år for det har ikke vært kuldegrader.

Ingen kommentarer:

Avlistet

Jeg sitter og venter på et teams-møte. Som betyr at jeg har gått tidlig hjem fra ateliéret. Og det betyr at når jeg er ferdig på jobb er jeg...