Fint, magasinaktig bilde, som jeg legger først av taktiske årsaker.
 
 
I dag har jeg på et kjempefint strikkaskjørt som søstra til the Stig har strikket til meg. 
 

Nå har jeg dytta unna søppelbøtta, men jeg ser her at jeg bare har delvis lyktes. 
Muligens hadde et par støvletter løftet dette antrekket litt. Ser jeg også nå.
 
Sist brukt: En gang i fjor.
Jeg har følt meg litt sånn småtjukk i dette skjørtet, nemlig. Men ærlig talt. Så i dag tok jeg det på. Jeg hadde glemt at jeg skulle til fysioterapeuten og jeg tror hun var ca 3% overrasket over at jeg kom i trangskjørt, men det gikk fint.
De mest observante av dere vil legge merke til at jeg har kjøpt ny mobil! Den blå på bildet der. 
Og det er ikke fordi jeg har gått fullstendig av skaftet, det er fordi the Stig fortsatt kjører dumtelefon og nå er det på tide å konvertere og da skal han få min, for han hadde nok fått angst om den nye telefonen var for dyr, det vil si, noe særlig over 350 kroner, som den han har nå kostet. Den fungerer kjempefint, den er tapet sammen med elektrikertape og ingen hører hva han sier.

Denne har tilogmed bedre kamera enn den forrige, så nå bør alt ligge til rette for fine magasinaktige bilder som kan pryde denne bloggen. For det er kameraet det står på, helt klart.


Ingen kommentarer:

Påsken kom, sannelig

Det er påske. Jeg vet at vi har påskepynt en plass, jeg tror også jeg vet hvor. Den har ikke kommet opp på grunn av vannkopper, ikke at det ...