Lørdag er fridag

Prøvde meg for fjerde dag på rad på den stripete blusen, men så tenke jeg fader heller jeg vil ha på vanlige klær i dag. Jeg trives best i bukse, har ikke noe i mot skjørt men føler meg litt pyntet og det er kanskje fellesnevneren for det meste av det som ikke blir brukt, det er mer sånn mot finklær. Fant en svart bluse som er kjempefin men burde vært ryddet ut for lengst, sendte en melding til mitt søskenbarn på den pygmépregede siden av slekta og fikk hurra tilbake. Tok på meg en jumper og en bukse jeg bruker mye og pustet lettet ut.
Jendor har tatt bilde, synes egentlig dette er det beste vi har fått til hittils, jeg.


Ingen kommentarer:

Avlistet

Jeg sitter og venter på et teams-møte. Som betyr at jeg har gått tidlig hjem fra ateliéret. Og det betyr at når jeg er ferdig på jobb er jeg...