og jeg bare eeeeeeeeeeh

I dag fikk jeg en telefon fra et kunstmuseum: Ja, men hallo, håper jeg ikke forstyrrer, vi holder på å pakke ned utstillingen din, hvordan skal vi gjøre det?
Altså jeg ble helt forvirret faktisk, for den er jo sendt dit i transportkasser og det er ikke akkurat keramikk så jeg bare, eeeeeeeeh....putt ting i eskene? 
Javel, finnes det noen instruksjonsvideo? 
Og jeg bare igjen, eeeeeeeeeh, nei, for man liksom bare....putter ting i eskene? 

Det var en kvinne. Så gikk det en time, så ringte det en mann fra samme kunstmuseum,og jeg bare, jaha, men jeg har akkurat snakket med Kvinne! Og Mann bare, jeg vet, finnes det noen instruksjonsvideo?
Mmmmmmm...nei, for tanken er at man....man tar kunsten, og putter den i kassene?
Så forklarte jeg litt om hvordan man gjør det, og så hører jeg Kvinne rope  ÅKEI GREIT TAKK HEI!
Jeg ante ikke at hun var med på samtalen.
Det hele har vært veldig forvirrende. Det er første gang dette har vært et problem. Jeg får vel bare se hva som skjer. Det er et par verk som er solgt fra den utstillingen så de verkene skal til en annen adresse, og de lurte veldig på hvordan de skulle pakke dem. Jeg foreslo å putte dem i en eske. 
Dette blir spennende.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...