Plutselig var mye gjort

Innså at jeg faktisk HADDE en rigg på ca syv meter hengende i det lokalet jeg er i nå, den er ikke hevbar eller senkbar men det henger et tau i den, så jeg klarte etter litt omming og menning å få heist opp det verket som skal til Nasjonalmuseet og testa det som testes skal, så da var det plutselig gjort, trengte ikke orge meg inn på det lokale teateret eller noe, 

og så ommet og mennet jeg med det lokale teateret som har låneavtle på bruken av Malmklang med kommunen, så i prakis er det liksom deres, og det er jo der jeg driver og rydder meg ut, men nå kan jeg være der litt til, for det skal være Kulturnatt her i Kirkenes, og ettersom det faktisk var MIN idé, så er det jo fint at jeg kan være med på den, så nå lager jeg en liten utstilling på det gamle kjøkkenet på Malmklang, 

og det betyr at jeg ikke trenger drasse alle pinnene mine tilbake til det gamle atelieret, for jeg har også fått orget til meg en avtale om å bruke en av de gamle kontorene i etasjene over salen, og det er enn så lenge uklart hvor permanent den avtalen er, men det må det vel være mulig å få en klarhet i, saken er jo den at jeg skal sende alt hva jeg eier av pinner og plank til Oslo om ikke så lenge, og da får jeg ikke gjort så mye på en stund, nå slipper jeg å drasse rundt på dem fra atelier til ateier før jeg bare sender dem avgårde og så får vi se hvor jeg er når de kommer tilbake. Det er kanskje bare en utsettelse av drassing&sleping, men en velkommen en. Det hadde vært fint om det var en avtale som varte ut 2022 men det er ikke opp til meg.
 
Det er fortsatt en tegning som skal tegnes...

Og dette er noe sånt som det tyvende innlegget på en måned, og vet dere, så mye har jeg ikke blogget på en måned siden 2018.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...