Hmpf!

Nå er jeg litt sur for nå har jeg vært syk hele ferien min. Det er uhuhuhurettferdig. Faktisk. 
Det vil si vi skal jo to uker på ei hytte i Trønderlag men det er strengt tatt Jendor sin ferie, ikke min. Jeg skulle jo ordne og fikse med huset og så etter sånt som var tomt av krydderurter og mure opp en kant i bedet og male vindskjermer og snekre to blomsterkasser. Og gå litt på jobb og kose meg. Og i tillegg står den jævla peonen jeg alltid har ønsket meg og blomstrer utav ville helvtt. Jeg ser det gjennom vinduet. Én gang har jeg også gått ut for å se på den men jeg orket egentlig ikke. God timing peon, og tusen takk.
Nå går jeg og legger meg litt igjen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nei å nei, så trasig! Du fortener ein skikkeleg fin ferie - synest eg. 🥰

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...