pil opp pil bort pil ned

Og målfoto kom og gikk og alt var vel og det er det fortsatt.

Nå vil jeg helst legge meg litt ned og slappe av men det bli ca 7. februar. Jeg kjenner mer og mer at jeg begynner å nå en viss alder og at et såpass stramt program leder til daglige protester.
På den annen side, tross alt, det virker som om sjansen til å bli syk er mindre om man ikke tar fri. Det er da noe. Og uansett blir det fint å bli ferdig med DETTE prosjektet, alt som er gjort er vel og bra og ikke lengre et stressmoment.

En ting jeg skulle gjøre i sommer og som ikke har blitt gjort er å male verandagelendret. Jeg skulle egentlig ha gjort det i fjor men det kom opp litt sent. Og det er ikke det at jeg ikke har hatt tid, eller ork, for jeg liker å male, men det har regnet hver kveld. Det har vært sommer hele sommeren men det har regnet hver dag. Hei hei, jeg kommer fra nordeuropas tredje tørreste sted. Heihei, klimaendringer, nå gjør jeg ikke det mer. 
Heihei, verden min, jeg kjenner deg ikke helt igjen lengre. 
Alle folk har til alle tider trodd at de levde i de siste dager. Men nå gjør vi kanskje det.  

Dette snudde fort. Fra litt tvangsglad på det personlige plan til generell dommedag. Beklager.


Ingen kommentarer:

wasserbecher vesikuppi cups of water

Jendor har fått vannkopper og det er selvsagt ikke særlig praktisk når man har mye å gjøre på jobb, og ikke kan gjøre det viktigste fra hjem...