tomt

Jeg får nesten daglige klager på at bloggen har blitt albino.
Jeg skulle egntlig ordne og styre og gi den en løft og en makeover og design og stil, men så mistet jeg piffen akkurat idet jeg hadde sletta den gamle. Minulta on puhti poissa.
Og i morgen drar vi på hytta til svigers i ukesvis, og jeg vet ikke om det er nett der, så nå må dere leve med uutholdelig hvithet og bloggløshet til det har gått et godt stykke tid.

Jaja.

3 kommentarer:

Rødhette sa...

Trofaste lesere tåler såpass! :)

ALL VERDAS sa...

Fargen er heilt grei. Det er det indre som tel, veit du! :-)

Bergljot sa...

Enig med de andre. Takler fint litt minimalisme så lenge innholdet er bra! Og det er det.

Forestillingsevnen

For en tid siden ble jeg kontaktet av en dame som ville lære seg å veve komagbånd. Det hender en gang iblandt og om de kan veve litt fra før...