tomt

Jeg får nesten daglige klager på at bloggen har blitt albino.
Jeg skulle egntlig ordne og styre og gi den en løft og en makeover og design og stil, men så mistet jeg piffen akkurat idet jeg hadde sletta den gamle. Minulta on puhti poissa.
Og i morgen drar vi på hytta til svigers i ukesvis, og jeg vet ikke om det er nett der, så nå må dere leve med uutholdelig hvithet og bloggløshet til det har gått et godt stykke tid.

Jaja.

3 kommentarer:

Rødhette sa...

Trofaste lesere tåler såpass! :)

ALL VERDAS sa...

Fargen er heilt grei. Det er det indre som tel, veit du! :-)

Bergljot sa...

Enig med de andre. Takler fint litt minimalisme så lenge innholdet er bra! Og det er det.

In my heeeeaaad, in my hea-aaaad.

Jeg har jo tidligere uttalt at jeg ikke liker å skrive så mye om helse ut på internettet, men knærne er liksom unntatt da siden alle som har...