snrrrrk

Ja, det er jo det der med  ha en egen juletradisjon, som er å bli syk i julen. Det betyr at jeg er bittelitt på etterskudd med julevasken. Jeg var heldigvis ferdig med julegavene i september.


2 kommentarer:

Rødhette sa...

God bedring! Og riktig god jul til deg og dine! Håper dere får noen fine og rolige dager! :)

frk. Figenschou sa...

Takk! Og god jul til deg og!

Men balansen

Akkurat nå er antallet tilgjengelige arbeidstimer mindre enn det tilsvarende arbeidet som skal gjøres. Da blir man helt utkjørt. På onsdag b...