Alle midler i bruk for å få igang bloggingen her

Jeg lette etter noe som skjedde på en spesifikk dato, og da tok jeg bloggen til hjelp. Og så kom jeg over en utfording jeg fikk for ca ti år siden, av Bergljot tror jeg, som jeg den gangen ikke turte ta imot for man måtte tagge syv andre bloggere, og selv om jeg hadde en mye større leserskare den gang så turte jeg liksom ikke plage andre. 

Nå har jeg nesten ingen lesere lengre så det går ut å tagge syv andre så da tror jeg sannelig jeg tar imot utfordringen! Som er SYV TING DU IKKE VISSTE OM MEG.
Som kanskje også var en grunn til at jeg ikke tok imot, for den er litt vrien. Nå har jeg blogget i 16 år, hva i himmelens navn vet dere ikke? Det dere ikke vet nå er jo det jeg ikke vil skrive om. 
Jeg skal likevel prøve.

1. Jeg har dårlig luktesans. Og jeg savner den skikkelig. Jeg spør avogtil andre hva det lukter og kan bli helt syk i hjertet hvis de sier, "egentlig ikke vår, nesten som sommer nå."

2. Jeg var ikke særlig god i matte, men jeg var så god i geometri på skolen at det var snakk om spesialundervisning. Men det var "snakk om" på den måten at mattelæreren prøvde å overtale rektor som bare, eh, dette er Kirkenes. 

3. Jeg er ikke så glad i reinkjøtt.

4. Jeg kan ikke fordra å ha lange negler.

5. Jeg er egentlig veldig begeistret for all sånn kommunikativ elektronikk, som snapchat og twitter og sånn, men er for privat anlagt og for skeptisk til internett+personvern til å bruke det. Jeg har lyst å gå bananas! Men jeg er jo ikke dum heller!

6. Jeg er skikkelig glad i å spille spill på mobilen

7. Jeg blir fryktelig irritert av folk som kler  og oppfører seg som skuespillere og regissører. Særlig når de er skuespillere og regissører. Flagrende skjerf og litt sånn intenst kroppsspråk og sånn. Jeg kjenner at jeg blir litt stram rundt munnen. Jeg aner ikke hvorfor, jeg holdt jo på med teater i tusen år og syntes det var verdens beste greie.
 
 

Da tagger jeg ingen, og ser selv at jeg kanskje har skrevet om alt dette før og at ingenting var noe nytt. Sånn er det å ha blogget siden sin pure ungdom. det blir vanskeligere og vanskeligere.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nokon av oss har kome til seinare. Hugsra ikkje kor mange år eg har følgt deg, men i alle høve, folk flest har i tillegg dårleg minne - så du må gjerne gjenta deg sjølv. Alt eg les her, er vel verdt tida. :-)

Lillesøsters dagbok sa...

Skummelt! Jeg har også dårlig luktesans og hater lange negler. Og måtte avinstallere et mobilspill fordi det tok for mye over. Nå har jeg bare en kabal på mobilen, og den er lettere å avslutte når det passer meg. :)

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...