ta i, sillert!

I dag har jeg fri fra jobb med lønn fordi jeg har lesedag fordi jeg skal på opptaksprøve. Det betyr at jeg kan gå hjemme og grue meg en hel dag og appåtill få lønn for det.
I morgen skal jeg på opptaksprøve på khib. Jeg gidder ikke å si det går sikkert bra.
Jeg har likevel vært en liten tur innom musemummet og guidet en gruppe. Fordi de var kanadiere. Hadde det vært amerikanere kunne de seilet sin egen sjø.

Nå bør jeg dra ned i byen og kjøpe en tegneblokk sånn at jeg kan ta med en blokk med mange reine ark istenfor fire stykker med bare noen reine ark i hver. Og så bør jeg vel pakke. Siden jeg drar om syv timer.
Og så er det bestillt ivei billetter til Lanskapleeiken og hjem fra trondhjem og det ble svinedyrt og det var ingen overraskelse.

Det er kommet nytt rockyblad det kan man iallefall være glad for.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...