Bor i gokk, driver med kunst. Ikke så interessert i interiør.
hihihihihihi, kjekt å vett kor vi bor, ja.
Heldigvis er vi i godt selskap - ser ikkje ut til at det er så mange andre europeiske land som fekk vere med heller :-)
samtidig, en helt annen plasshoscra.blogspot.no
jaha ja! kult!
Legg inn en kommentar
I dag har jeg vært en ny runde hos fysiopsykologen. Det er ikke det at det han sier er dumt, eller feil, det er det at...helsevesenet er i o...
4 kommentarer:
hihihihihihi, kjekt å vett kor vi bor, ja.
Heldigvis er vi i godt selskap - ser ikkje ut til at det er så mange andre europeiske land som fekk vere med heller :-)
samtidig, en helt annen plass
hoscra.blogspot.no
jaha ja! kult!
Legg inn en kommentar