Samtidig, i Sverige

jaha, ja!

4 kommentarer:

Ragnhild sa...

hihihihihihi, kjekt å vett kor vi bor, ja.

A sa...

Heldigvis er vi i godt selskap - ser ikkje ut til at det er så mange andre europeiske land som fekk vere med heller :-)

Anonym sa...

samtidig, en helt annen plass

hoscra.blogspot.no

frk. Figenschou sa...

jaha ja! kult!

In my heeeeaaad, in my hea-aaaad.

Jeg har jo tidligere uttalt at jeg ikke liker å skrive så mye om helse ut på internettet, men knærne er liksom unntatt da siden alle som har...