yes I can!

Tro om man kan få skrive det på kontoen for positivitet og optimisme når man drar ut i verden for å handle inn til fest, bevæpnet med kun en ikeabag? Ingen bil, ingen trillebår, ingen drakjerre.
Når man skal handle inn til 130 stk, mener jeg.

2 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ha ha ha, ja det spørs jo hva man har tenkt å servere på den festen. En tannpirker med én ostebit til hver?

yrg sa...

det dær fikse du Silje!!! marshmallows og popcorn???

Men balansen

Akkurat nå er antallet tilgjengelige arbeidstimer mindre enn det tilsvarende arbeidet som skal gjøres. Da blir man helt utkjørt. På onsdag b...