kontor

I dag sender jeg mail og spør om sånt som folk allerede har sendt meg mail og informert meg om. Knall. Men folk har også sendt ufullstendige epostadresser til oppfølgingsspørsmålene så selv om jeg ikke har helt stålkontroll, har ikke folk det heller.

Jeg er litt sur på folk. Litt ufortjent riktignok.

2 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Synes du driver med usedvanlig mye administrativt surr. :-)

frk. Figenschou sa...

og denne gangen var det min feil. derfor jeg blir så sur da vettu.

Helheten

I dag har jeg vært en ny runde hos fysiopsykologen. Det er ikke det at det han sier er dumt, eller feil, det er det at...helsevesenet er i o...