liste

jeg burde
-fått igang våren på verandaen. Lagt ut den grønne filtmatta, planta om alt som står i minidrivhuset og makser seg så minidrivhuset blir adskillig med mini enn det behøver, montert opp potter, bundet opp erteplantene
-ringt nav
-kommet meg inn til sentrum for å gjøre noen innkjøp
-gått bort på hagesenteret for innkjøp av årets einerbærbusk. Dét skulle jo egentlig ikke bli noen årlig foreteelse men en gang mellom jul og vår døde den så stille og alene der ute på verandaen. Man har bra brune fingre om man klarer å ta livet av en einer. Det er jo en slags kaktus. Men såklart, litt tilstede i livet dens bør man vel være
-funnet et annet navn til vår nye samboer enn "Jendor Spekulasi Førstevann". Det viste seg å ikke passe så godt som jeg hadde trodd. Og det begynner å bli på høy tid med en oppdatering der.

istedet
-plukker jeg brødsmuler ut av foldene på vår nye samboer og tenker at det er både upraktisk og praktisk og spise frokost over ungen. Men når begge to er sulten samtidig....

Jaja. Sånt er livet.
Ganske bra i grunnen.

Ingen kommentarer:

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...