Jeg dokumenterer disse fantastiske arbeidene mine da, sånn at en søknadskomite kan se på dem og tenke se der ja! hun skal få masse penger.
Jeg tegner så stort som jeg aldri har gjort før. Tegningene skal ligge på bord. Det betyr at jeg må opp i høyden for å fotografere. Jeg har ikke fotolys akkurat i kjellerstudioet mitt. Det betyr fotografering med stativ. (Dokumenterer i grunnen alltid med stativ.)
Det betyr stativet oppad strekk på det høyeste smaleste med meg på krakk ved siden av.
Da er det så vidt linsen klarer å fange inn hele bordet.
Men da ser ikke jeg innstillingene på kameraet.
Jeg har holdt på å ramle ned med kamera og stativ og rett ned i tegningsbunken én gang allerede.
Det er derfor jeg sitter ved et skrivebord og skriver litt blogg istedet nå.
Ja dette ble jo fint og beint og skarpt og for et fantastisk utsnitt altså.
Skikkelig høykvalitetsfotodokumentasjon.
Må tenke.
Kanskje ringe han der fotografen.
Bor i gokk, driver med kunst. Ikke så interessert i interiør.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Men balansen
Akkurat nå er antallet tilgjengelige arbeidstimer mindre enn det tilsvarende arbeidet som skal gjøres. Da blir man helt utkjørt. På onsdag b...
-
I det siste har jeg tenkt mye på Josefin. Priblemet er bare ta jeg ikke helt vet hvem Josefin er. Jeg husker hvordan hun så ut, at hun var g...
-
Jeg maler fra jeg står opp til jeg går og legger meg. Hvitt på en hvit vegg. Dermed er det ikke så mye å blogge om. I morgen: IKEA.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar