neiiehhh

Nå har jeg så mye å gjøre før jeg drar igjen på mandag at jeg er helt lamslått og i tillegg er jeg syk og det er meldt flystreik fra mandag og de SA JO at den skulle være fra tirsdag så jeg flyttet fram flybillettene mine fra torsdag til mandag men nå er ikke det godt nok heller og nå må jeg bare bli frisk så jeg får jobbet sånn at jeg kan dra hvis jeg får dra

Ingen kommentarer:

Men balansen

Akkurat nå er antallet tilgjengelige arbeidstimer mindre enn det tilsvarende arbeidet som skal gjøres. Da blir man helt utkjørt. På onsdag b...