Glade jul

Det er julaften. Dette er dagen da halve kommunen drar på kirkegården for å sette lys på gravene til de som ikke er med oss lengre. Den andre halvparten er hjemme for å passe pinnekjøtt eller ribbe eller småunger.

Dette er også dagen da to turistbusser som skal til Snøhotellet har satt seg fast i bakken opp til kirkegården, sånn at den halvparten som er ute nå, ikke kommer seg hjem igjen. Veien er stengt og beregnes åpnet halv fem. 

Dette var ikke helt med i planleggingen. 

2 kommentarer:

Tove sa...

Vilken halva tillhörde du? God fortsättning!

frk. Figenschou sa...

Ja siden jeg var syk så var jeg hjemme og lurte på hvor det ble av de andre.

Ogrodegned

I dag fikk jeg en mail om en faktura jeg har sendt. "Det er endel feil i fakturaen, du må bruke disse opplysningene". Her ble jeg ...