Greit, siden det er umulig å få verken tørka reinhjerte eller spekkalaks i julegave, har jeg et nytt ønske:
Sufflør
-som må være vittig og snartenkt og alltid ha hodet kaldt
Tilbakesplingsknapp
-så kan jeg spole tilbake enhver situasjon.
I tilfelle jeg ikke får dette, driver jeg og pusler sammen en isbithette, sånn at man kan holde hodet kaldt og komme med bitende svar selv.
Bor i gokk, driver med kunst. Ikke så interessert i interiør.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
In my heeeeaaad, in my hea-aaaad.
Jeg har jo tidligere uttalt at jeg ikke liker å skrive så mye om helse ut på internettet, men knærne er liksom unntatt da siden alle som har...
-
I det siste har jeg tenkt mye på Josefin. Priblemet er bare ta jeg ikke helt vet hvem Josefin er. Jeg husker hvordan hun så ut, at hun var g...
-
Jeg maler fra jeg står opp til jeg går og legger meg. Hvitt på en hvit vegg. Dermed er det ikke så mye å blogge om. I morgen: IKEA.
4 kommentarer:
Sufflør, er ikke det en som lager sufflé? Hvorfor må han da værig vittig og klartenkt?
Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.
ååå, crescenet, det var akkurat som om jeg skulle sagt det selv!
Du er jaggu heldig som har sånne ukjente vesener som crescenet til å kommentere på bloggen din... Forøvrig kan jeg godt tenke meg både sufflør og tilbakespolingsknapp selv.
Legg inn en kommentar