firepakke akkepakke stire og en kilo me persille

I dag har jeg og søsteren pakket julegaver for mamma, og jeg har lagt fire ladninger med skillingsboller, og glemt å drikke kaffe. Nå skal jeg egentlig begynne med krumkakene men jeg tror jeg venter til i morgen, det er jo tross alt juleferie. Jeg vil heller se Nordnytt og spille gameboy ds.
Og så har jeg og søstersen sett en dvd som vi fant hos mamma og Knut. Vi tok oss litt til rette og reiv opp bytteforseglingen, det er jo tross alt tre år siden jeg ga den til Knut, så han får vel neppe bytta den nå.

2 kommentarer:

paaskeharen sa...

Hvis man foreksempel skal gi bort en DVD. Føniks-ordenen med Harry Potter, foreksempel: Er det umoralsk å smugkikke litt på varene?

Anonym sa...

Du gir oss julestemning. Hilsen den hemmelige vennen din.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...