Gakk

Har spekulert litt på hva jeg skal gjøre med den duken.
Har vært på skolen.
Har prøvd å finne en plan b i tilflle jeg setter bort duken, jeg må jo ha noe å holde på med selv også eller så blir det jo kjedelig til meg.
Har prøvd å finne ut hva plan b skal lages i, tre eller metall? Metall må bestilles på fredag, på grunn av kineserne, som bestiller alt stål i hele verden og gjør det vanskelig å få tak i stål i en hvilken som helst dimensjon for oss andre.

Har spist flere mandariner.
Har gått utendørs da det ble brannøvelse, der traff jeg kjæresten også så nå vet jeg at han oppfører seg fornuftig i krisesituasjoner, det var bra.

19 kommentarer:

Anonym sa...

hei du! Trur jaggu jeg har en løsning på "house and garden meets heavy metal"- duken .
1. Legg duken du vil kopiere på en treplate.
2. spraymal oppå alt et tynt lag nok til mønster settes.
3 Fres ut mønster i ønsket dybde med en el. håndholdt fres.
4. Legg stålbitene (gratis avkapp fra noen) oppi mønsteret og slaglodd sammen. Vil se ut som stålet er heklet sammen i skjøtene.
5. Sandblås og behandle i bad.

Eller; Lage noen "japanske" barkrakker til meg. Regissørstol- lignende. /brunt teak og hvit lin. Og Pendellamper. gulig papir og brune pinner.

frk. Figenschou sa...

hehe.
Kjempegreier.

Tror nok en hådholdt fres ville gått varm innen halvveis.

Ellers synes jeg det er fantastisk at å lage noen japanske barkrakker vil løse hele aluminiumsdukproblematikken.

Rållserau sa...

Nei, nå føler jeg meg definitivt ekskludert fra bloggen din.

Anonym sa...

rållserau e ei pådda..

frk. Figenschou sa...

Hva? Hvorfor det da???
Alle kan ikke skrive om bisletuder!
Tilfeldigvis er stålprisenen del av livet mitt!

Rållserau sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Rållserau sa...

Unnskyld. Jeg er ei skikkelig Pådda, hva nå enn det er. Duk er kjekt og fint.

frk. Figenschou sa...

Pådda er hannfrosken.

paaskeharen sa...

Nei?
Er ikke det frosk-oksen?

frk. Figenschou sa...

neida, padda.

Rållserau sa...

For å gjøre godt igjen at jeg gjorde deg sint med min design-ignorans har jeg bestemt at du skal få velge neste tema på bloggen min, ut fra ting som jeg tenker på for tida:

a) Analyse av tradisjonsmusikkbegrepet i lys av Feuerabends teorier om postmodernismen, sammenstilt med sosialantropolog O.B.'s avhandlinger om subkulturer i musikknorge.
b) Hvordan formidle bruk av diafagmapust til barn for å hindre spenninger som oppstår ved at brystet heves under innpust.
c) Hvordan legge inn sikkerhetskode for bredbåndstilkobling og innstallere anti spyware - program på pc.

ringringring sa...

Jeg tror kineserne tar alt stålet som hevn for at du spiser mandariner.

Anonym sa...

Jeg blir litt pådditte når jeg ikke får lese de bloggene jeg vil..

frk. Figenschou sa...

jeg sier: c.
Om det ikke går, a.

Rållserau sa...

Ååååå, å pådda - betyr ikke det å sutre på Fyfylkedialekt? Er det noen fra indre Fyfylke her, bortsett fra Påskeharen? Hmmm....

frk. Figenschou sa...

m hm, en fra forsand kommune? Om ikke det er snigla da? Ifølge nazifunksjonen på bloggen min.

frk. Figenschou sa...

Jeg mener, hvem vet hvor du er når du turnerer rundt på jobb?

Rållserau sa...

Nei, haha Ronny er fra Hårdal i Fyfylke!

frk. Figenschou sa...

Ja dere altså.
Jeg har funnet ut at det finnes et støperi på....jørpeland.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...